آنالیتیک

تحلیلی بر معارف از نوع سنتی اش

My Photo
Name:
Location: Iran

Monday, March 26, 2007

شاخصه

تو می تونی هر چقدر که دوست داری حرف بزنی نکته اینجاست که آیا من هم باید گوش بدم ؟ اگه قرار باشه من به تو توجه کنم یا باید از خود ما باشی یعنی با سابقه باشی ، کارت درست باشه مثل من ، سابقه نوشتن داشته باشی یا سابقه سخنرانی داشته باشی و تحصیل کرده باشی و مشروط هم نشده باشی . ببین اصلا مهم نیس که تو الان کی و چی هستی مهم اینه که سابقه ات چیه . اگه بخوای وبلاگت مورد توجه بزرگان قرار بگیره باید توی بایگانی و آرشیو اون یه نیم قرن فعالیت وجود داشته باشه تا دیگران حاضر بشن یه نیگاهی به اون بندازن وگرنه کی تو رو جزو آدم حساب میکنه

حالا ما اگه بخوایم این چیزها رو هم در نظر نگیریم می شه البته ولی خب چقدر پول داری ؟ چقدر به ما می رسه بابا این که خیلی کمه برو بالا بازم بالاتر حالاشد یه چیزی یه هفته دیگه بیا تا ببینم چکار می تونم برات بکنم . همچنین می تونی راجع به یه مطالبی بنویسی که مورد علاقه اکثریته مثل عشق ، سکس ، دین و از این چیزا . خب تو که به این وادی اومدی بر خلاف ادعاهات ، محقق به معنی واقعی که نیستی احتمالن یا نتونستی ارتباط برقرار کنی یا می خوای دیگران بهت توجه کنن پس برای اینکه به اهدافت برسی نکاتی رو که گفتم رعایت کن کوچولو

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
ما با توایم
خاطرت جمع

3:35 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home